De tweede week

5 maart 2017 - Linköping, Zweden

Lieve allemaal!

De dagen hier vliegen echt voor bij! Het voelt alsof ik gister met het vliegtuig ben geland maar de tweede week zit er alweer op.
Ik vermaak me hier prima en op mijn stage beginnen ze ook steeds meer aan mij en de Engelse taal te wennen. Iedere dag als ik op stage kom zegt een van mijn cliënten tegen mij dat ze mij leuk vind, dat is natuurlijk erg leuk om te horen! Ze vindt het jammer dat ik straks weer terug ga naar Nederland en dat ik hier niet blijf werken. Mijn begeleider zei tegen mij dat als ik de Zweedse taal onder de knie krijg, dat ik hier gelijk kan beginnen. Erg leuk om te horen en de collega's zijn enorm lief voor mij. Een aantal Zweedse woorden begin ik al aardig onder de knie te krijgen, dit vinden de collega's en cliënten erg leuk. Een van mijn cliënten begint al een beetje Engels te praten, ze zegt dan tegen mij yes, very good en nice. Trots als een pauw als ik mijn complimenten aan haar geef. Woensdag was ik een dagje vrij en donderdag kwam ze gelijk naar mij toe om mij een knuffel te geven. Wat heb ik toch een prachtig vak uit gekozen!
Vrijdag en zaterdag zijn we de stad in geweest om een lekker avondje te gaan stappen. De sfeer zit er hier goed in en we hebben nieuwe mensen leren kennen, erg gezellig!
Morgen komt mijn tweeling zus Linda langs vanuit Nederland. Zij blijft 6 dagen bij mij en we gaan donderdag samen drie dagen naar Stockholm. Heerlijk om iemand van thuis weer te zien! Ik heb er enorm veel zin in!!

Jullie horen gauw weer wat van mij!

Liefs Aniek

1. Janneke:
    6 maart 2017
    Leuk dat je het daar naar je zin hebt! Ja de tijd vliegt als je ergens bent waar het leuk is !