De laatste week

23 maart 2017 - Linköping, Zweden

Lieve allemaal,

Vandaag heb ik alweer mij aller laatste stage dag gehad. Mijn begeleidster had speciaal voor mij een ananas taart gemaakt, erg lekker! Daarnaast heeft ze een lief kaartje geschreven en heeft ze mij mooie oorbellen gegeven, enorm lief !!

De rest van de week was erg leuk! Ik heb zelfstandig een cliënt gedoucht, ze wou graag dat ik haar hierbij ging helpen omdat ik dat nog nooit alleen had gedaan. Ondanks dat we elkaar via gesproken taal niet begrepen kon ik via lichaamstaal en een aantal losse woorden, haar heel goed begrijpen. Andersom leek ze mij ook te begrijpen. We hadden zoveel lol samen en ze vond het zo leuk dat ik haar hielp. Dit is best bijzonder omdat ze meestal moeite heeft met nieuwe mensen maar tussen ons was er vanaf dag 1 een klik. Ze zegt vaak tegen mij in het Zweeds dat ze mij heel graag mag, dit zeg ik dan weer terug in het Zweeds. Dan zegt zij weer; ja dat weet ik wel. Deze bijzondere mensen voelen gewoon dat je werkt vanuit je hart en dat vind ik zo mooi om te zien!
Woensdag ben ik met haar mee geweest naar dagbesteding, ze was zo trots als een pauw dat ze mij mocht mee nemen. Erg leuk om de dagbesteding in Zweden te zien en om dit te vergelijken met Nederland.

Een ding is zeker, ik ga dit alles echt missen! Ik heb een SUPER leuke tijd gehad en als ik alles over mocht doen, had ik het precies weer zo gedaan!
We hebben veel dingen mogen zien en beleven en ik heb echt mooie mensen mogen leren kennen! De stage sluit ik echt af met een goed gevoel en ik heb enorm zin om weer naar huis toe te gaan! Mijn eigen werk heb ik echt gemist en ik heb zin om hier weer aan de slag te gaan!

Vanavond ga ik samen met Anna en Irene uiteten om deze stage samen af te sluiten. Wat heb ik genoten zeg met deze toppers! Door zo'n 5 weekse stage wordt je echt close, we hebben zoveel beleefd samen, wat je niet kan uitleggen aan mensen die er niet bij waren.
Morgen avond vliegen wij weer terug naar het mooie Nederland en dan zien jullie mij gauw weer!

Bedankt voor het volgen van mijn blog!

Liefs Aniek